2015. október 21., szerda

Takaró egy kisfiúnak és egy kislánynak

 Szeretek babatakarót varrni, mert annyira cuki és vidám darabokat lehet össze hozni, hogy csak  na. Már régóta nagyon tetszik a 'csíkos' takaró, ami igazából  egyszerű, de annál szebb darabokat lehet kihozni belőle.
Itt gyűjtöttem párat, de  ez alapján a videó alapján készült a kis takaró. Persze, hogy ne legyen annyira egyszerű kapott némi aplikációt is, ami azért nem kicsit megdobja a munkaórák számát, de szerintem a végeredmény miatt megérte.




 Ráadásul egyszerre kettőt készítettem, mert egy kedves ismerősömékhez is nem rég érkezett a gyerkőc, így őket is megleptük egy takaróval. Mivel a társaságot a kutya köti össze így nem volt kérdés milyen legyen a takaró. Természetesen  kutyás.
A 'nyers' csíkok. Rendezés alatt 
Készülőben a minta. A tükörképes kutyus nem igazán esett kézre, de összeraktam őt is :)


A kész minta
 Az én takarómnál egyetlen kikötésem volt magammal szemben. Mégpedig, hogy nem lehet benne kék, ha van is nagyon minimálisan. Ennek az volt az oka, hogy akár merre nézegettem fiús gyerekszobákat mindenhol kék,kék, kék, és még egy kis kék a változatosság kedvéért. Valami olyat akartam ami nem a klasszikusan fiús dolgoktól lesz fiús. Igy a kisautót, kishajót és társait is kizártam.  A természetet is szeretjük, így kötöttem ki a természet színeinél és az állatkáknál.
Ilyen csíkokból indult, amit persze én vágtam fel
Majd jött egy kis kirakó a mintákkal


3 réteget kell rögzíteni. fontos hogy jól kisimítsuk, és munka közben is figyeljünk rá, mert csunyán betud gyűrődni. Ha későn vesszük észre akkor jó sokat bonthatunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése