2015. október 24., szombat

Babák Lillának

A lányom egyre inkább elkezdett érdeklődni a babák és a plüss állatok iránt.Gyakorlatilag nem mehetünk úgy sehova, hogy az egyik  állatkája kitüntetett figyelmet kapva ne tartana velünk. Azt az egy-két babát is előszeretettel hurcolja ami van. De mindegyik műanyag, ezért gondoltm csinálok neki egy-egy pihepuha gyerek kézbevaló babát. Úgyis egyre népszerűbbek az ilyen marok babák. Emlékeztem, hogy volt nekem valami ilyesmi szabásmintám is. Szerencsére jól emlékeztem, így készült két Kokeshi jellegű baba.
(A kokeshi babák Japánból származnak, eredetileg fából faragják őket. Egyszerű festett arcvonásaik vannak, és nincs se kezük sem pedig lábuk. A kokeshi babák a barátság és szeretet szimbólumai- Dióhéjban ennyit ír a könyvem róluk.)
 Az egyik baba ruháját a kisasszony  választotta. Meglátta, megfogta, azt mondta tetszik, és nem akarta vissza adni. Ezt úgy vettem, hogy az anyag kiválasztódott. A másikat én választottam, mivel  nem akart nyilatkozni.

Ezt választottam én
Ennek a ruháját a Lillus választotta. Be kell lássam ez lett a szebb. :)
Az arcot aplikáltam. A végén a textilfilccel rajzoltam  nekik arcocskát. Itt is rá kellett jöjjek, hogy a textil filcnél nagyon oda kell figyelni,mert, csak egy esélye van az embernek, mert az bizony örökre ott marad. Az  áthúzom  és föléírom módszer nem az igazi :)



Ahogy készültek a gyerek  egyre csak sürgetett, hogy mikor lesz már kész. Így a készállapot fotója kicsit váratott magára. Jól meg is lettek szottyongattva. Aminek igazából örülök, mert azt jelenti, hogy tényleg tetszik neki. :)
A kész babák. A szöszke tanúskodik arról, hogy miért ne sürgessük anyát miközben a baba arcát rajzolja textilfilccel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése