2015. július 23., csütörtök

Párna Ikeás gyereksámlira

Ikeában jártunk a hétvégén. Régóta ácsingóztam egy egyszerű műanyag puffra a lányom számára. Most be is szereztük végre.

 Találtam egy nagyon cuki málnás anyagot is, ami ráadásul kifutó termék volt, és az ára is egész barátinak tűnt, ezért vettem is belőle. A minősége a megszokott Ikea minőség, szóval jó. Ezen kívül vettem még egy erős sötétszürke anyagot is amiből hátizsák lesz.
 Ha már van cuki vásznam és kemény ülőkém, elhatároztam, hogy kap az ülőke egy párnát, hogy puhább legyen.

Némi segítség után nagyon egyszerű volt a szabásmintát megcsinálni, ami egy egyszerű kör. A nehézség abban rejlett, hogy a gumis szél miatt mekkora legyen, hogy pont jó legyen :)

Szabás után
Értelem szerűen bélést is csináltam neki, hogy puha legyen. Most vastag vatelint használtam két rétegben, mert ez volt itthon. A következőnél kipróbálom a szivacsot. Sima lepedő vászon lett az alsó borítás.
Mielőtt levarrtam azért hozzápróbáltam a sámlihoz, hogy biztosan jó legyen



cikk-cakkal rögzítettem
még egy próba mielőtt a bélést belevarrom.
Végül, csak a gumizás maradt hátra, ami ezért nem volt olyan egyszerű, de nem fogott kirajtam. A sámli sapka elkészült.
Így mutat készen, már csak birtokba kell venni. :)


Évi

3 megjegyzés:

  1. Szia Évi! Pikk pakk melónak tűnik, de biztosan gályáztál vele :-D Nemsoká én is varrok, most avattam be az anyagot :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Trixi!
      Melo van benne mint minden ilyenben, de viszonylag hamar készen lett :)A legnehezebb a szegés és gumizás volt a kör forma miatt. Ettől kaptál kedvet? :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés